3 Aralık 2011 Cumartesi

Mucize Saç Bakım Maskesi

Efenim bloğumun ilk konusu uzun süredir üzerinde durduğum saç bakımıyla ilgili bizzat kullandığım saç bakım ürünü. Temin ettiğim yer Watson's. Keşif şeklim, Watson's daki ( 5m migros) reyon görevlisi. Öncelikle gerçekten çok ilgililer. Tavsiye ettiklerinde inandırıcı geldi. Kullandıktan sonra ve hatta bir kaç kişiye kullandırdıktan sonra ne kadar iyi bir tercih yaptığımı doğruladım..
Saçlarım uzun süredir çok sağlıksızdı ve ben de çok çaresizdim. Evde denemediğim bakım yöntemi ve hatta brazilian fönü de dahil kullanmadığım keratin argan vs. kalmadı ama bir türlü saçlarımı toparlayamadım. Ta ki Live Clean Bali Oil ile tanışıncaya kadar...
Akşam saatt 21.00 sıralarında bir tatlı kaşığı dolusu kadar yavaş yavaş tüm saçlara uygulanıp güzelce taranarak öyle uyunuyor:) Eğer saç çok yıpranıksa tabi. Normalde yarım saat veya 1 saat bekletip yıkamakta faydalı olabiliyor. denemenizi öneriyorum...
Live Clean markasının harika argan yağı içerikli şampuanları ve saç kremleri bakım ürünleri de var. Bir göz atmanızda fayda var.
Bali Oil'in fiyatı 39.90 TL. Bu şampuanlar bakım ürünleri de 23 Tl'den başlayan uygun fiyatlarla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder