3 Aralık 2011 Cumartesi

Ter Kokusuna Çözüm

Biz bayanların tahammül edemediğimiz kokuların en başında gelir ter kokusu. Bir kuaför, bir garson veya size hizmet eden başka bir görevlinin en başta dikkat etmesi gereken şey temiz giyinmek ve temiz kokmak olmalı. Oysa ki ben beylerde çok fazla buna dikkat edilmediğini düşünüyorum. Kendi açımdan da kullandığım parfüm dışında duş sonrası mutlaka bir ter kokusunu engelleyici roll-on'a ihtiyaç duyuyorum. Ama piyasadaki normal roll-on'ların çokta fazla etkisi olmadığını düşünüyorum. Bunun için Sevgili arkadaşım Didem'den bir öneri almıştım aylar önce ve hemen alıp kullanmaya başladığımdan beri kesinlikle ciddi kaliteli bir terleme önleyicisi olduğu kanısındayım. Amway marka BODY SERIES/ Ferahlatıcı Kokulu Terlemeye Karşı Roll-On Deodorant.
Amway distribütörlerinden veya bizim sitemize e-mail yoluyla ulaşarak ürünü temin edebilirsiniz. Fiyatı 16 TL civarında. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder