3 Aralık 2011 Cumartesi

Sanal Alışveriş Merkezleri

Ben evde olduğum süreden beri sanal ortamda alışveriş yapmayı çok seviyorum ve bu konuda son derece güvenilir adreslerim var.
İlk sırada sıkı bir gittigidiyor.com üyesiyim. O kadar güzel hazırlanmış bir site ki, satıcıların puan ve yorum sistemlerinden kime güvenip güvenemeyeceğinizi anında öğreniyor ve ona göre alışveriş yapıyorsunuz. Hızlı kargo sistemiyle çalışan harika üyeler var. Bugüne kadar hiç beni yanıltmayan alışverişler yaptım.Can'ın marka giysilerinden, kozmetik ürünlere, fön makinasından elektronik cihazlara kadar her konuda alışverişim oldu. çok titiz çalışan bir site. Ama üyelerin profilleri baz alındığında.. Buna dikkat etmek gerek.
Sadece bir iki alışveriş yapmıştım www.724tıkla.com'dan. Son derece titiz davranıp sorunsuz teslim ettiler. Sonra doğumgünümde mail atmak yerine beni telefonla arayıp doğumgünümü kutladılar ve hediye çekimi hesabıma aktardılar. İnanılmaz hoşnut eden bir davranıştı. O günden sonra sanal arayışa girdiğimde mutlaka ziyaret ettiğim ve alışverişlerime güvenle devam ettiğim bir site oldu.

Evimin konforunda, raf raf reyon reyon dolaşıp yorulmadan, her türlü market ihtiyacımı ve hatta bazı ev ihtiyaçlarımı bile kapasitesine bağlı olarak aynı gün teslim eden nefis bir sistem. Biz artık migros sanal market çalışanlarıyla arkadaş olduk:) Haftanın en az 2-3 günü sipariş veriyorum. Genelde eksikler de çıkıyor ama yine de yorulmadan market aışverişi yapmak diye ben buna derim. İzmir'e 5m mağazası açılmasıyla birlikte ürün çeşitliliği ve kalitesi de yüksek ölçüde arttı. Mutlaka üye olun ve en az bir kez deneyin bu keyfi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder