3 Aralık 2011 Cumartesi

Canlı Bir Makyaj İçin

Size 3 harika fondoten tavsiyem var.
Bunların ilk sırasında Clinique Marka Even Better var. Son trendim. Yaklaşık iki yıldır kullanıyorum ve çok memnunum. Sildiniz için doğru rengi seçtiğinizde , harika bir cilt tonu ve ışıltısı yaratıyor. Makyajı bence iki kat güzelleştiriyor ki ben iyi bir fondotensiz makyaj düşünemiyorum. Ciltteki hissi de müthiş hafif. Dediğim gibi ilk tercihim...
Fiyatı:70-80 TL civarı.






Bir diğer tavsiyem Dior'un Forever'ı. Hakikaten forever. İnanılmaz renk uyumu, cilt güzelleştirici bir görüntü ve Markanın büyüleyici kalitesini farketmek zor değil.
Fiyatı:110-120 TL arası



Ve son olarak Lancome'un Photogenic Lumessence Fondotenini de
unutmayalım. Daha çok buğulu gözler akla getiren romantik bir marka bana göre lancome:) Doğru bir renk seçimiyle makyajınızın harika bir parçası olucak...
Fiyatı: 100-110 TL civarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder